Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Bestsellery
AQUA Mikrofibra Suede 10x10
AQUA Mikrofibra Suede 10x10
1,90 zł 1,54 zł
szt.
Fresso Interior Cleaner 100ml
Fresso Interior Cleaner 100ml
6,99 zł 5,68 zł
szt.
FX Protect Wheel Armour B-1 15ml
FX Protect Wheel Armour B-1 15ml
89,90 zł 73,09 zł
szt.
WaxPro Melman Detailing Brush 12
WaxPro Melman Detailing Brush 12
8,90 zł 7,24 zł
szt.
Work Stuff Pędzelek Detailingowy rozm.16
Work Stuff Pędzelek Detailingowy rozm.16
11,90 zł 9,67 zł
szt.
Promocje
KAISER Mikrofibry bez obszycia 41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Niebieskie
KAISER Mikrofibry bez obszycia 41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Niebieskie
79,00 zł 64,90 zł 64,23 zł 52,76 zł
szt.
Nowości
Pure Chemie Insect Remover  0,75L
Pure Chemie Insect Remover 0,75L
32,00 zł 26,02 zł
szt.
Pure Chemie Maxi Foam 5L
Pure Chemie Maxi Foam 5L
169,00 zł 137,40 zł
szt.
Pure Chemie Maxi Foam 1L
Pure Chemie Maxi Foam 1L
45,00 zł 36,59 zł
szt.

ZWROTY I REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy

Klient, który zakupił towar zgodnie z obowiązującym prawem może odstąpić od niej w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające kupującemu zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności zakupu. Termin 14 dni zaczyna bieg w momencie otrzymania towaru od kuriera/odebrania go w sklepie stacjonarnym. W przypadku dostawy wielu produktów, które ze względów logistycznych dostarczane są partiami, termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się od otrzymania ostatniej rzeczy przez konsumenta.

W celu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy należy zgłosić taki fakt drogą mailową na adres info@kaiserdetailing.pl
lub listownie na adres: Kaiser Detailing, ul. Piłsudskiego 17B, 05-420 Józefów podając w nim:

  1. Dane kupującego
  2. Numer zamówienia
  3. Nazwa produktu i ilość zwracanych produktów
  4. Numer rachunku bankowego na jaki ma zostać zwrócony koszt za dokonany zwrot
  5. nr przesyłki zwrotnej ( przyspieszy to procedurę zwrotu środków) lub uzupełnić i odesłać drogą mailową dostępny formularz odstąpienia od umowy

Zakupiony produkt należy odesłać wraz z uzupełnionym dokumentem na adres:

KAISER DETAILING
ul. Piłsudskiego 17B,
05-420 Józefów

z dopiskiem ZWROT ZAMÓWIENIA NR (...)

Zwrot środków pieniężnych nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dostarczenia nieużywanego* produktu na powyższy adres.

* jeżeli towar przekracza używanie w granicach zwykłego zarządu wartość produktu zostanie zmniejszona wprost proporcjonalnie do ubytku wartości zwracanej rzeczy (Ustawa o prawach konsumenta z dn. 30 maja 2014 art. 34 ust. 4). W takim wypadku pracownicy poinformują o proponowanej kwocie zwrotu. W sytuacji gdy klient nie zgadza się na zaproponowane rozwiązanie - produkt w porozumieniu z klientem zostanie odesłany do kupującego. Koszty odesłania produktu ponosi Sprzedający.

 

REKLAMACJE

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.

W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  4. Żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.

W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres ul. Piłsudskiego 17B, 05-420 Józefów.

Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.

Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl