ZWROTY I REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy

Klient, który zakupił towar zgodnie z obowiązującym prawem może odstąpić od niej w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające kupującemu zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności zakupu. Termin 14 dni zaczyna bieg w momencie otrzymania towaru od kuriera/odebrania go w sklepie stacjonarnym. W przypadku dostawy wielu produktów, które ze względów logistycznych dostarczane są partiami, termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się od otrzymania ostatniej rzeczy przez konsumenta.

W celu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy należy zgłosić taki fakt drogą mailową na adres info@kaiserdetailing.pl
lub listownie na adres: Kaiser Detailing, ul. Piłsudskiego 17B, 05-420 Józefów podając w nim:

  1. Dane kupującego
  2. Numer zamówienia
  3. Nazwa produktu i ilość zwracanych produktów
  4. Numer rachunku bankowego na jaki ma zostać zwrócony koszt za dokonany zwrot
  5. nr przesyłki zwrotnej ( przyspieszy to procedurę zwrotu środków) lub uzupełnić i odesłać drogą mailową dostępny formularz odstąpienia od umowy

Zakupiony produkt należy odesłać wraz z uzupełnionym dokumentem na adres:

KAISER DETAILING
ul. Piłsudskiego 17B,
05-420 Józefów

z dopiskiem ZWROT ZAMÓWIENIA NR (...)

Zwrot środków pieniężnych nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dostarczenia nieużywanego* produktu na powyższy adres.

* jeżeli towar przekracza używanie w granicach zwykłego zarządu wartość produktu zostanie zmniejszona wprost proporcjonalnie do ubytku wartości zwracanej rzeczy (Ustawa o prawach konsumenta z dn. 30 maja 2014 art. 34 ust. 4). W takim wypadku pracownicy poinformują o proponowanej kwocie zwrotu. W sytuacji gdy klient nie zgadza się na zaproponowane rozwiązanie - produkt w porozumieniu z klientem zostanie odesłany do kupującego. Koszty odesłania produktu ponosi Sprzedający.

 

REKLAMACJE

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.

W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  4. Żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.

W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres ul. Piłsudskiego 17B, 05-420 Józefów.

Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.

Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl