ADBL SPIRITS HAYS 50ml
Opis
ADBL FINE PERFUME COLLECTION
ADBL Spirits Hays
Wyrazisty i mocny. Osoba która go używa jest pewna siebie w każdej sytuacji. Wyczujecie w nim nuty drzewa cedrowego, kawy arabica oraz egzotycznych żywic.
Sposób użycia:
- Rozpyl perfumy na dywaniki w aucie.
Odkryj świat niezwykłych zapachów inspirowanych naszą wspólną pasją.
Z początkiem roku 2017 powstała idea pokazania zapachów do aut w nowej odsłonie. Podstawowe założenia:
- Prawdziwe perfumy do auta.
- Nadanie duszy wnętrzu pojazdu poprzez zapach.
Tak rozpoczął się projekt SPIRITS.
Zespół badawczy z Laboratorium ADBL opracował szereg receptur perfumeryjnych, które przez wiele miesięcy były testowane pod kątem trwałości i stabilności. Z kilkuset kompozycji zapachowych, pochodzących między innymi z francuskich i włoskich domów perfumeryjnych, wybraliśmy kilkanaście. Wybór finalnych zapachów, które znalazły się w produkcie gotowym był przeprowadzony w kilku etapach, podczas testów sensorycznych na grupie ponad tysiąca osób. Teraz już wiecie dlaczego na wielu eventach, w których braliśmy udział wypełnialiście ankiety i wąchaliście próbki zapachów.
To Wy daliście ostateczne tchnienie temu projektowi, mówiąc nam o swoich gustach i oczekiwaniach. To Wy wybraliście, które „dusze” ostatecznie zagościły w kryształowych buteleczkach.
To dzięki Wam Drodzy Autodbacze możemy pokazać Perfumy, które są wynikiem naszej wspólnej pracy, pasji i miłości do samochodów.
Tak oto, powstała kolekcja wyselekcjonowanych przez Was zapachów.
Pomyśl jak wiele czasu spędzasz w swoim aucie. W drodze do pracy. Podróże, weekendowe wycieczki, wyprawy na wakacje, wieczorne wypady na miasto. A może samochód to jest Twoja praca? Kogo w nim wozisz? I jak chcesz, żeby ten ktoś się czuł w miejscu, które jest dla Ciebie tak ważne?
Spirits by ADBL to wybór, jaki dają Ci ekskluzywne kompozycje zapachowe. To odzwierciedlenie Twoich emocji, Ciebie i przede wszystkim duszy Twojego Auta.
Którego Ducha wybierasz?
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.