Prostaff CC Water Gold 480 ml

Opis
Klasa Premium – luksusowe wykończenie. Największy „shine” w swojej klasie. Składniki kwarcu penetrują mikro luki lakieru wnikając w niego, dzięki czemu formuje silną warstwę z powłoką lakierniczą wewnątrz.
Kwarc nadaje pięknej głębi lakieru otulając go co zwiększa efekt lustra lakieru. Cała tajemnica to kwarc zawarty w Nano koloidzie. Mikro cząsteczki wnikają w najmniejsze ubytki/pory lakieru tworząc szklisty lakier, śliski w dotyku i odporny na przywieranie brudu. Jest to efekt działania najmniejszych cząsteczek polimeru kwarcu.
Jest to nowatorskie podejście w dziedzinie środków na bazie kwarcu. Regularne stosowanie CC Water Gold powoduje nanoszenie się warstw kwarcu co zwiększa połysk lakieru i wydłuża jego trwałość i odporność na środki chemiczne.
- – Hydrofobowe wykończenie (okrągłe krople wody)
- – Ułatwia osuszanie
- – Zapobiega ponownemu przywieraniu brudu
- – Nadaje się do wszystkich rodzajów lakierów
- – Prosty w użyciu
- – Zawiera absorbery promieni UV
- – Wydobywa głębię lakieru
- – Można go używać do wszystkich rodzajów lakierów!
CC Water Gold – Wysoce wodoodporny! Efekt jak po nałożeniu powłoki kwarcowej! Można używać go również na reflektory, szyby i do wnętrza auta. Bezpieczny i bez zapachu. CC Water Gold 480ml Pozostawia wykończenie typu „mokry lakier” Trwały efekt przy regularnym stosowaniu!
Sposób użycia:
- Spryskaj lakier
- Przetrzyj suchą mikrofibrą
- Można używać na mokry lakier
Zastosowanie:
Regularna pielęgnacja lakieru
Zawartość:
- CC Water butelka 480ml
- Atomizer
Quick detailer ! Pozostawia hydrofobowe wykończenie
Seria CC WATER – to Quick detailery oraz woski podzielone na cztery klasy. Każda z nich jest inna. Im wyższy poziom tym lepszy: połysk, efekt kropelkowania wody, gładkość lakieru oraz trwałość. Wszystkie QD zawierają krzem, składnik powłok kwarcowych o dużej wytrzymałości i pozostawionym pięknym wykończeniu.
- CC Water – podstawowa linia
- CC Water Plus
- CC Water Lotus
- CC Water Gold – luksusowa linia
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.