Bestsellery
Fresso butelka z atomizerem 1L
Fresso butelka z atomizerem 1L

8,50 zł

6,91 zł

szt.
KAISER Mikrofibra 240g 33 x 33 cm
KAISER Mikrofibra 240g 33 x 33 cm

3,00 zł

2,44 zł

szt.
Work Stuff Suede Cloth
Work Stuff Suede Cloth

2,50 zł

2,03 zł

szt.
FX Protect Gravity Pre-Wash 1L
FX Protect Gravity Pre-Wash 1L

39,90 zł

32,44 zł

szt.
WaxPro Mikrofibra Premium 40x40 360g Biała
WaxPro Mikrofibra Premium 40x40 360g Biała

6,90 zł

5,61 zł

szt.
FX Protect G-FINITY CNT Graphene Coating 15ml
FX Protect G-FINITY CNT Graphene Coating 15ml

239,90 zł

195,04 zł

szt.
Promocje
KAISER Mikrofibry bez obszycia 41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Zielone
KAISER Mikrofibry bez obszycia 41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Zielone

64,90 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

52,76 zł

Cena regularna: 64,23 zł

Najniższa cena: 52,76 zł
szt.
KAISER Mikrofibry bez obszycia 41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Niebieskie
KAISER Mikrofibry bez obszycia 41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Niebieskie

64,90 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

52,76 zł

Cena regularna: 64,23 zł

Najniższa cena: 52,76 zł
szt.
KAISER Mikrofibry bez obszycia  41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Pomarańczowe
KAISER Mikrofibry bez obszycia 41x48 350g PROMOCJA 10sztuk Pomarańczowe

64,90 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

52,76 zł

Cena regularna: 64,23 zł

Najniższa cena: 52,76 zł
szt.
Nowości
Fresso Zestaw Uzupełniający MOLISE
Fresso Zestaw Uzupełniający MOLISE

49,99 zł

40,64 zł

szt.
Fresso Zestaw Uzupełniające CADENCE 100ml
Fresso Zestaw Uzupełniające CADENCE 100ml

49,99 zł

40,64 zł

szt.
Fresso Zestaw Uzupełniający AMORA 100ml
Fresso Zestaw Uzupełniający AMORA 100ml

49,99 zł

40,64 zł

szt.
Fresso Fabric Cleaner 0,5 l
Fresso Fabric Cleaner 0,5 l

19,90 zł

16,18 zł

szt.
Fresso Fabric Cleaner 1 l
Fresso Fabric Cleaner 1 l

27,90 zł

22,68 zł

szt.
Fresso Fabric Cleaner 5 l
Fresso Fabric Cleaner 5 l

69,90 zł

56,83 zł

TEC2000 EF – Engine Flush (płukanka silnika) 375ml

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 69,00 zł 69.00
Cena netto: 56,10 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: TEC 2000
Kod produktu: 5270-43708
Pin It

Opis

TEC 2000 Engine Flush Płukanka silnika

TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanalikach wału, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.

Płukanie silnika jest bardzo ważną czynnością pielęgnacyjną – zarówno w przypadku samochodów, jak i motocykli. Pamiętaj, że duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.

Stosując TEC 2000 Engine Flush, zadbasz o lepszą kompresję, zredukujesz spalanie oleju, a także przywrócisz odpowiednie parametrów silnika. Pamiętaj, że czysty silnik to większa moc, mniejsze spalanie i ogólne poprawienie wydajności pracy. Sprawdź naszą płukankę i dołącz do grona zadowolonych klientów.

TEC 2000 Engine Flush płukanka do silnika jest kompozycją:

  • 2 rodzajów rozpuszczalników
  • 2 preparatów smarnych
  • baza węglowodorowa (niechlorowana)
  • nie zawiera nafty i nie zawiera oleju

Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.

TEC 2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC 2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.

image

Zwiększa kompresję w cylindrach

image

Umożliwia uzyskanie pełnej wydajności oleju bezpośrednio po wymianie

image

Usuwa osad oraz nagary ze wszystkich wewnętrznych powierzchni silnika

image

Usuwa osady z kanałów olejowych oraz rowków pierścieni tłokowych

image

Czyści i wycisza hydrauliczne popychacze zaworów

image

Zwiększa moc, dzięki uwolnieniu zapieczonych pierścieni tłoka

image

Neutralizuje szkodliwe kwasy w oleju

image

Płukanka do silnika redukuje szkodliwą emisje spalin

Jak stosować ?

TEC 2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.

Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.

W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.

Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.

Dawkowanie:

Jedna puszka 375 ml preparatu TEC 2000 Engine Flush wystarcza na każde 4-5 litrów oleju (do mokrego sprzęgła 5-6 litrów oleju)

Kiedy zastosować płukanie silnika?

TEC 2000 Engine Flush ,,Płukanka do silnika” jest kompozycją:

  • silnik spala olej
  • pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym

Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.

  • olej wylatuje przez odmę
  • niska kompresja

Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.

  • słychać popychacze zaworowe
  • olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km
  • olej jest starszy niż 12 miesięcy
  • auto jeździło większości po mieście
  • kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl