Soft99 Glaco DX niewidzialna wycieraczka 110ml
Opis
Najnowsza generacja płynnej wycieraczki Glaco!
Glaco DX to najnowsza generacja płynnej wycieraczki z linii Glaco, która zapewnia niespotykaną dotąd, ekstremalną hydrofobowość, łatwość aplikacji i ergonomię pracy. Wszystko to, by zapewnić Ci maksymalny poziom bezpieczeństwa jazdy w deszczu i komfortu codziennego użytkowania auta, w jeszcze prostszy sposób.
Tworzymy przyszłość. Znowu.
Glaco DX wykorzystuje nowo opracowaną technologię SARF (Strong Adhesion + Rapid Finish), dzięki której czas wiązania produktu z szybą został skrócony do zaledwie 5 minut, polerowanie pozostałości stało się bajecznie proste, a siła wiązania gwarantuje trwałość aż do 4 miesięcy. Dodatkowo, powłoka tworzy ultragładką warstwę, który odpycha wodę z szyb z niezrównaną mocą i szybkością.
Rewolucyjny sposób aplikacji
Opakowanie ze zintegrowanym aplikatorem jest znakiem rozpoznawczym linii Glaco, ale w przypadku Glaco DX, aplikator jest ewolucją tego cenionego rozwiązania. Nowością jest ruchoma główka aplikatora, która dostosowuje się do kąta pochylenia szyby, dzięki czemu praca stanie się łatwiejsza i szybsza, niezależnie od rodzaju pojazdu, szyby i umiejscowienia sąsiednich elementów, jak np. boczne lusterka. Zmodyfikowany został także kształt roboczej części aplikatora tak, by z łatwością można było dotrzeć w narożniki szyb i dokładnie pokryć całą ich powierzchnię.
Specyfikacja
Kod produktu | 04957 |
Sposób użycia
1 | Przed użyciem dokładnie umyć auto i oczyścić szyby za pomocą dedykowanego środka – Glaco Compound Roll On lub Compound Z. |
2 | Zdejmij zakrętkę aplikatora i lekko naciśnij, by nasączyć roboczą część aplikatora. |
3 | Równomiernie rozprowadź preparat ruchami krzyżowymi, lekko dociskając aplikator do powierzchni suchej szyby. |
4 | Pozostaw do wyschnięcia na ok. 5-10 minut, a następnie zetrzyj pozostałości lekko wilgotną mikrofibrą. |
5 | Suchą i czystą mikrofibrą usuń wszelkie pozostałości, do uzyskania idealnej przejrzystości szyby. |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.